13 Mart 2012 Salı

gell bahar gelll

çok mu kış oldu bu sene bilemiyorum ama birkaç gündür böyle güneşli birgüne uyanma istediğim vaar ama hava aksine öyle kapalıki uyku saatlerim bile değişti zaten zeynepte uyumuyoo dün gece 4 te uyudu uykumu alamayınca ben mutsuz nemrut bişey oluyorum hiç çekilmiyorumm ya...  artık bahar gelse baharın o tatlı yorgunluğunu bile özledimm normalde ben sonbahar ve kış hastasıda olsamm psikolojim açısından bahara ihtiyacımm varr :)
 ufak ufak yazlık baharlık birşeyler almaya başladımm diyorumm onlarında mı etkisi var ne biran önce giymek mi  istiyorumm :) aylardır bakıp bakıp durduğum bir ayakkabı vardı onuda dün akşam sipariş ettim gelsin yayınlıycam.. didemciğimin düğünü için aldımm onları nikah şahidiyimm ya iki ay önceden başladım hazırlıklara :)  gell bahar gelll normalde zeynebi parka götürmeyi sevmiyorumm  kadınlar kavga ediyor remen salıncak içinn falan hiç hoş ortamlar değill, ama onu bile özledimmm yaaa çocuğumu parka götürmk istiyorummm ...  kat kat giyinmekten sıkıldımm :(

8 yorum:

  1. aynen canımyaa bende ilkbaharı sonbayarı sevenlerdenimçok sıcak çok soguk benı bozuyo:)) hermevsimayrı güzel tabii.ama artık gelsin bahar açsın çiçekler garip oğlum evde durmaktan sıkıldı parka hasret kaldı cıkıyoruz rüzgardan geri kaçıyoruz.gözlerim hava durumunda kaldı:)

    YanıtlaSil
  2. aynen çocuklarda perişan oldu evin içinde biraz dışarı çıkınca benim ki gece daha güzel uyuyor

    YanıtlaSil
  3. ilkbahar arkadan geliyor;)
    önce ben geldimmmmmm:))
    çok nazlı bu yıl bahar..
    nasıl cümbüş yapıyor gelmemek içinn dört bir yandan değil mi?:))
    takipçinizim..
    bende beklerim sayfama..
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldinnn :) aynenn aynenn geliyorumm hemennn :)

    YanıtlaSil
  5. merakla bekliyorum düğünümde giyeceğin ayakkabıları canımmm :)
    ya bu havalar korkutmaya başladı beni ya çok korkuyorum :(

    YanıtlaSil
  6. canım kelebeklii :) hiç şaşırmadın tabi kelebek hastası olduğum için.. senin düğüne daha 2 ay var merak etme süper olucak :)

    YanıtlaSil
  7. kesinlikle cok oldu tatlim yaaa :( ama fransada 1haftadir gulluk gulistanlik :p gunes yuzunu gosterdi cok sukur :))

    YanıtlaSil
  8. fransa bekle ben geliyorummmmmmmmmm :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...