21 Haziran 2012 Perşembe

zeynebe gelinlik bulalım mı ?

evettt 14 temmuzda nişanımız var.. kıyafetimi bir hafta sonra alıcam inşallah alininkilerde hazır ama zeynebime henüz bişey alamadık. zeynebim gelinlik istiyor ben pek istemiyorum daha doğrusu çocuk abiyeleri çok basit oluyor ya onu sevmiyorum bana kalsa şık bir elbise alıcam ama Zeynep başka çocukların üzerinde gelinlik görünce yıkılabilir bu sebepten gelinlik almaya karar verdim  şöyle yukardaki gibi bişeyler bulabilsem süper olurdu :) ben biraz araştırdım bakındım cevahirde bir mağaza var adını hatırlayamıyorum ama gelinlikler var abiyeler var ayakkabı ve toka seçenekleride var fakat fiyatlar biraz uçuk hiçbiyer bulamazsam alıcam.. bu sebeple yardımınıza ihtiyacım var bildiğiniz biyerler varsa benide haberdar ederseniz sevinirim saygılarr...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...