26 Temmuz 2012 Perşembe

:( :( :(

canım sıkılıyoo çok yorgunum ramazana başladığımızdan beri temizlik yapıyorum bugün bitti üzerine iftarlarda gelince çokçokçok yoruldumm ya :( ben insanlar mutlu olsun diye çalışıyorum hep aman herkes mutlu olsun sorun olmasın, onu kırmıyım bunu kırmıyım diye kendime iş çıkarıyorum.yeri geliyoo ilk yapmam gereken işler başkları yüzünden sona kalıyor sonra bakıyorum onlar benim için yaparmıydı bilmiyorum hiç karşılaşmadım böyle bir durumla :( herşeyi en ince ayrıntısına kadar düşünmek zorundamıyım ya istemiyorum bende düşünmek istemiyorum artık ama olmuyo nefret ediyorum bu huyumdannn :(

6 yorum:

  1. Sıkmayın canınızı biraz dinlenmeye kendinize vakit ayrımaya çalışın.Bende bazen sizin gibi düşünüyorum ama yapmamamız lazım

    YanıtlaSil
  2. evet dinlenmeye ihtiyacım var beynimm yorgun buda herşeye etki ediyor.. benim gibi insanlar olduğunu düşününce seviniyorum yalnız değilim diye :) teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  3. maalesef hapimizin başında amabence ramazan iş ayı değil ki..özellikle bu ayda neden bu kadar yoruyorsunuz kendinizi,ruhunuzu,beyninizi....

    YanıtlaSil
  4. Aynisi benimde basimda bende öyleyim,Hayir demeyi ögrenmezsek bu böle gider söliimm!:)

    YanıtlaSil
  5. ben öğrenemiyorum zeliş. arada bii tabi böle patlıyorum uzaktan kimse duymadan :)

    YanıtlaSil
  6. gökçe ne güzel söylemişsin asıl yanlışlık ordan başlıyor normalde bırakmam ramazana temizliği ama bu sene böyle oldu sanırım ruhum ramazanda temizlik yapmaktanda sıkıldı..:(((

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...