22 Ağustos 2012 Çarşamba

iftar sofrası 2

ramazan bitti hatta bayram bile bitti ama ben gezme poztları yapmaktan masalarımı hiç yayınlayamadım :(  bu hafta yayınlarım artık. ömerle mihribanın geldiği akşamla başlıyorum sadece 5 kişiydik hiç bu kadar az misafir karşılamamıştım masada mor rengi çok seviyorum ve kullanıyorum bu kez yanına yeşil koydum gözüme çok güzel göründü bakalım siz beğenicekmisiniz :)
 anne hazırlanırken zeyzey masaların altında dolanır :))
 ali o akşam iftara yetişemedi ekmeğide o alıcaktı ben tabi panikledim aç kalcak insanlar diye yemeklerin resmini çekmemişim. sunumu çok güzel olan bi yemekti ama heycanlı insan olaraktan çekemedim :(
 misafirlerimm kuş kadar yediler herşey kaldı hepsini ben yedimm :)) hahahahaaa kendimi kaybettim ramazının son haftası 1 kilo almışımm :( nişana kadar vermek lazımm bi haftam var artıkk  ver verebilirsen.. bide üzerine bayramın ikinci gecesi ben uyurken zeyzey kolumun üzerine atladı kaslarımda sorun oldu askıda tutucam bir iki hafta kadar tabi çok ağrım var :( nişana kadar düzelse biraz keşke.. sol elle yazmak ne zormuş yaaa :(

1 yorum:

  1. Yesil ve mor rengin uyumu sofraya siklik kazandirmis..
    Medude burdn gorundugu kadariyla lezzetli sanirim:-)
    Ellerine,emegine saglik..
    Sevgiler....

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...