14 Şubat 2013 Perşembe

ilk şeker hamuru pastammm

resimleriii karıştırıyorumm demiştimm dimi :) bikaç ay önce didem ve tanemle müge hünerin pasta kursuna gitmiştikkk buda benimm ilk pastammm olmakta. çokk güzel birgündü  ben ne yapıcağıma sondakikaya kadar karar verememiş olsamda müge hanımm sabırla beni bekledi ve ortaya bu güzellik çıktı :)  bu resmi kendi sitesinden aldımm bu pastayı ilkkez eline şeker hamuru alan bir bayan yaptı diye sunmuşş.. beğenmişş olmasına sevindimmm bendeee :) bu işte hayal gücü çok önemlii bence ve sıkılmadan yapmak ben o günden sonra sadece 2 tane pasta yaptımm evde zeynep gibi bi canavar olunca zor oluyo oyuncak zannediyoo herşeyi o yapmak istiyo benii bezdiriyor  yani...   bu pastadan sonra yaptığım iki pastamdada kırmızı beyz ve siyah   renklerii kullandımm  onlarıda paylaşırımm  yakında artık başka renklerle çalışmam lazımmm dimi ama bunlarda aşkk gibiii yaaa bakalımm  daha ne gibi güzellikler çıkıcak ortaya :)

4 yorum:

  1. çok güzel eline sağlık, bende meraklıyım ama bebelerden fırsat olmuyor dediğin gibi :) bu arada üzerindeki yazıların manası ne ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) kızımın adı zeynep ilk konuşmaya başladığında benim adımm zeyme derdi onun içinn öle yazdımm ilk pastamın üzerine a_k ali kübra eşimle benide katayımm sırf kızıma olmasın dedimm canımm. evet çocuklarla çok zor bu işler

      Sil
  2. harika gözüküyor yanlız merak ediyorum
    şeker hamuru nerde satılıyor acaba

    YanıtlaSil
  3. pasta malzemeleri satan dükkanlar var canım eminönünde oralardan alıyorumm internettende sipariş ettiğimm oluyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...