13 Ocak 2014 Pazartesi

Romantik Biryer Arayanlar Burayaaa



 Geldim döndüm demicem artık dönemiyorum bir türlü ama bunu paylaşadan geçemedim aslında ben gideli bikaç ay oldu. evlilik yıldönümü yada doğumgününde romantik biyerlere kaçalım derseniz burası süper yada benim gibi gemide uyumak istiyorumm beeeennnnn de diyebilirsiniz. klasik boğaz köprüsü pozuyla başlıyorum :)

ve Otantik Gemi Otel efenim bu gemi 45 yıl boyunca kadıköy eminönü ve sirkeci hattındayolcu taşımış. daha sonra hurdaya ayrılan gemi alınır ve mudanya güzelyalıya getirilir restore edilerek çok romantik bi hal alırrr buyrun efendimm şiddetle tavsiye edilirrr.. geminin altındakiresimler odamın camından çekildi bol bol martı balık ve ördek beslemişbulunuyoruz zeyzeyle.




               Odaya girer girmez zeynep keşfe çıkarrr  küçük bir mekan ancak bu kadar güzel değerlendirilirdi dedirten odalara sahip bir otel ve size denizde uyuma şansı veriyorr. benim için en önemli kısımda buydu balık burcu oluşumdanmıdır budeniz aşkı bilemesemde hep orda kalasım vardı yaa.
 
Lavaboyu   çok beğenmiştim alıp eve getirsemiydimm :))
 iştebuda odamızın giriş kapısı ,benim karizmatik başörtüm ve zeynebin hırkası çok derli topluyuz maşallahhh..










 Otelin gece görüntüsü şansımıza bi gece çokyağmur yada su damlacıklarının denizde çıkardığı sesle uyumak muhteşemdi. otelden çıkarkan camdan çektiğim son resimlerdeördekler beni yolcu ediyorlar gördüğünüz gibi sevdik biz birbirimizi :)
o


6 yorum:

  1. aaa harikaymış, hiç duymamıştım.Doğum öncesi bir kaçamak yapmak lazım :) Fiyatları nasıl peki???

    emreylehayat.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaç canım kaç memnun kalirsin normal fiyatini bilemiyorum canim ben firsat sitesinden almistim

      Sil
  2. bu arada benim yeni blogum http://ilknurolmez.blogspot.com/ beklerim, takipçim olursan sevinirim, facebook sayfamı da beğenirsen, arkadaşlarına tavsiye edersen çok mutlu olurum sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  3. Huhuuuw! Süpermiş canım bu :) Bayıldım ben buraya! Gitmek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Didemcim tam şenlik burası kaç bi ara sen buraya

      Sil
  4. ya bilmiyodum bunu iyimiş mudanyada ha hep orda mı duruyo.
    neyse istanbula da yakın sayılır giderim buna ben.
    :)

    iyi misin herşey yolunda mı yaa.

    :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...