11 Şubat 2012 Cumartesi

dua ezberliyoruzz 2

merhabalar daha öncede bahsetmiştimmm zeyneme dua ezberlettiğimi gözümü fatiha suresine dikmiştimm birbuçuk aydır babası namaz kılarken okudu sesli bende gündüz birkaç tekrar yaptımm.. sonunda ezberlemiş kuzu pazartesi günü okudu bana:) sonrada yazı tahtası istedi  söylemiştim ezberlersen alıcamm diye arada kelimeleriii  farklı söylesekte öğreniyoruz allahın izniyle...  bizde aldık yazı tahtasını şimdi çizip çizip duruyoruz :)
           zeynep birşeyler öğrendikçe nasıl kanatlanıyor yüreğimm anlatamam, onu dinine bağlı allah korkusu olan, imanlı bir çocuk olarak nasıl yetiştirebilirim diye uykularımm kaçıyor. mağlumm zaman çokk kötüüüü çokk zor çok güzel kuşatmalıyımmm onu imanın sıcaklığıylaki başka yönlere kayamasınnn, ama korkuyorumda yanlış yapmaktannnn.. haram insana çok tatlı geliyor nedense ben kötü birşey yapmaya kalkışacak olsam küçükken hemen babam annem gelirdi aklıma onlarıda yakar benimm bu hareketimm diye düşünürdümm onlara kıyamaz vazgeçerdimm yapacağımm yaramazlıktannn.. benim yüzümden onlara zarar gelsin istemezdimmm şimdi hep onu düşünüyorumm zeynepte böyle düşünücek mi diyee. allah nasib eder inşallah onun yolundan yürüyennnn evlatlar yetiştirmeyiiii...  ahirete göçtüğümüzde benden hesap sorsun istemiyorumm bana bunu niye öğretmedin diyeee içim daralıyor böyle düşününce gözümden sakındığımm kuzumu nasıll ateşlere atarımmm allahhhımmm yardımm et yarabbimmm evlatlarımızı kendi elimizle ateşe attırma seninnn yolunda yürümelerini nasib et bizlerede onları yetiştirecek iman gücünü ver.. (amin)

5 yorum:

  1. amin,bu konuda bukadr hassas olmanız ne kadar güzel,çocuk zekası öyle muhteşemki ne kadar verirseniz verin okadar alıyor..
    benim kız kardeşim kreşe gidiyor tabi dini hassasiyeti olan bir kreşe.4 yaşında başladı geçen sene öğrendiklerini okurken çekmiştim yazınızı okuyunca o geldi aklıma


    http://www.facebook.com/#!/photo.php?v=10150093246546112&set=t.772831111&type=1

    YanıtlaSil
  2. Bu konuda cok haklisin. Gerekli dini bilgileri ailesinden almali bir cocuk. Bunu alabilmesi icin ise önce ailenin kendinin yapiyor uygulayabiliyor olmasi gerekir. Mesela sigara icen bir baba nekadar icme cocugum zararli dese de kar etmez bence bu önce kendi örnek olmali gibi...
    Birde Allah korkusu diye belirtmissin yazinda ama ben bunu Allah sevgisi olarak demek isterim. Allah'i sevsin cocuklar, onun korkulacak birsey oldugunu düsünmeleri, birde cocuklarin hayalgücünde daha nasil sekillendirdiklerini ele alirsak...
    Bize zamaninda hep aman yapma günah, amaan Allah tas atar kafana falan dendi..Bunlari simdi düsününce nasil sacma ve faydasiz buluyorum...
    Cocuklari bu konuda egitmek gercekten incelik ve bilgi isteyen birsey sanirim. Bazen birseyi cocuga nasil anlatacagini düsünebiliyor insan...Zorlaniyor...
    Bizim prenseste bayagi ilerliyor cok sükür. Elif-Be'yi hallettik,6-7 tanede Süre ezberledik. Onu istekli görünce bende cok mutlu oluyorum :) O nedenle senin sevincini cok iyi anlayabiliyorum ;)
    Basarilar diliyorum size :)
    Insallah hayirli evlat olurlarda bizde üzerimize düsen görevi yapmis olmanin huzurunu yasayabiliriz :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. süpersinn ya tabiki allah sevgisi ama ağzımız alışmış ya birkere öyle deyiveriyoruz :) korkutarak eğitim olacağanı bende hiçbir şekilde inanmıyorum ve çok yanlış buluyorum.. benkininde elif-be yi bitirdiği günleri görecekmiyimm ya çok heycanlı fıstığınada zihin açıklığı versinn allah maşallahhhh maşallahhh.. aminnn inşallahh canımmm..

    YanıtlaSil
  4. masaAllah ;) bende çok seviniyorum, benimkiler ögrendikce :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...