10 Nisan 2012 Salı

hediyeee hediyeee hediyeeee :)

bu günlerde hediye alma zamanlarım galiba evime ilkkez gelen arkadaşlarımdan çok güzel hediyeler aldımmm... ne kadar hediye delisi olduğumu biliyorsunuz zatenn :)  bu cici kahvaltı tabakları hediyelerimin ilkki ben onlara kuruyemiş koyup kullandımm bile :)


 buda gelinimiz mihribanın hediyesi bende ilk gittiğim evlere hediyeyle gitmeyi seviyorumm mihribanla bi ortak noktam daha var demek ki :) çokta beğendimm taşlı taşlı tam benlik :)
 bunlarda renkli çay setim arkadaşım bir tabak getirmişti aynısından bende 2 tane olduğu için götürüp değiştirdimm ve bu çay setini aldımm içim açıldı çok güzel renkleri :)


 vee tanemin bana doğumgünü hediyesi mumluklarımm çok beğenmiştim arkadaşımda unutmamış almış bana sağolsunnnn... ne diyimm devam eder inşallah bu hediyelerrr :))))) ali beye duyurulur...

1 yorum:

  1. Hepsini guzel gunlerde kullan insallah canim benim birbirinden guzeller eee sanada u yakisirdi degil mi :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...