9 Nisan 2012 Pazartesi

hediyeleşme etkinliği :)

cicibiciseylerin hediye çekilişinde şükriye arkadaşımla eşleştik hediyenin temasında kalp vardı :) ve hafta içi kargom geldi resmini zor çektimm ya hemen bakmak istedimm içine  
 üzerinde böyle güzel bir yazı vardı.. biz daha önce hiç tanışmamıştıkk birbirimize de çok yakında oturuyoruzz aynı yaşlardayız ii bir eşleşme olmuş yaniii :)
 paketi yırtarak açtımm resmen :)
 veee amanın dedimm kalp kalbe karşıymış bende aradımm bundan ama bulamadımm iyikide bulamamışım şükriyeyle aynı şeyleri alıcaktık birbirimize :)
 birde kalpli güllü mumlarımm bunları kullandımmm bile :) canım çok teşekkürederimmm zevkine sağlık :)  zeynep hastalandığı için ben daha çıkıp kargoya veremedimmm :( ama burdan paketimi paylaşayımda şükriye affetsin beni :)  kargoya zeyneple gidiyorumm hastane sandı geri döndük heryer beyaz yaaaaa  kardeşime yalvarıcam bugün götür diyeeee kuzum çok hasta :(
buda benim kargolanmayı bekleyen paketimm şükriye affet canımm çocuklu kadın olunca böyle bazı aksilikler olabiliyorr ben senin hediyeni çok beğendim inşallah sende benimkini beğenirsinnn :)  güle güle kullan. cicibici sanada çok teşekkürederimm süper oldu bu hediyeleşme.. hayırlı haftalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...