14 Aralık 2011 Çarşamba

annelik sanati


Günümüzde anne olmak da zor, günümüz annelerinin elinde çocuk olmak da...
(kitabı elime alıp bu cümleleri okuyunca çok etkilendim o güne kadar Adem Güneş adını duymamıştım adem bey  öyle şeyler yazmış ki tüm bakış açım değişti annelere ve anne adaylarına şiddetle tavsiye ederim :)))
Hocam şöyle devam ediyor...
Aslında annelerin çocuklarından bekledikleri şeyler çok değil... saygılı, dürüst, iyi eğitimli, büyüğünü sayan, küçüğünü koruyan çocuklar hayal eder anneler... Ya çocuklar?
Çocuklar da farklı bir şey istemezler aslında... iyi bir eğitim almak, sevilmek ve değer görmektir istedikleri... peki,  nerede yanlış yapılıyorda bu kadar iyi niyetli insanlardan ,saygısız, eğitimsiz,dengesiz, saldırgan ve anne babayı canından bezdirici çocuklar yetişiyor? bu süreçte aile içinde neler yanlış gidiyor ve bu yanlışlar içinde annenin payı ne kadar? acaba anneliğin ince bir sanatı varda günümüz anneleri onu mu ihmal ediyor? 
işte bu kitapta anneliğin aslında çok kolay olduğu; hep ihmal edilen ince ve önemli ayrıntılar bulunduğu gözler önüne seriliyor sorulara çözüm önerileri getiriliyor. üstelik bu kitap, sadece annelere değil annelere 'eş'  lik eden babalarada çok şeyler söylüyor.. 
( ben çok faydası gördüm umarım sizde görürsünüz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...