19 Aralık 2011 Pazartesi

canalal zeyzey

evimizde son günlerde bir canalal (canavar) sevgisidir gidiyor. zeynep durmadan korkutuyor bizi ben küçük bir canalalımmm böööö diye :) tamda bunun üzerine ömer dayısı kosovadan zeyzeyine bu şapkayı  yolladı canalalımız tamamlanmış oldu.. (teşekkürler dayday :)))

bizim canalal akşam vakti caillousunu gezmeye çıkardı yeni bebek arabasıyla ve önüne geleni korkuttu ben canalalımmmmm diyeee..... bende pardon deyip zeynebi uzaklaştırıyorumm tabiiii... bakalım ne kadar sürücek canalal muhabbetimiz...

2 yorum:

  1. ya senin canalalini yerim ben bu arada evde saklaniyorum gelsin bulsun beni :):):)

    YanıtlaSil
  2. nasıl ama çok beğendik hediyeni canalalınla beraber... tabi söyliyeyimde çocuk ayrılmasın kapıdan...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...