20 Aralık 2011 Salı

MİSAFİR...

Haftasonu misafirim var 22 kişilik bir gurup ağırlıyacağım evde, kendimi haftasonuna adamış durumdayım, mönümü hazırladım önceden yapılacaklarıda yapıp buzluğa attım.. kurabiyelerim ve yufkayla sarmış olduğum patatesli böreklerim hazır. böyle kalabalık misafir olurda annem imdadıma yetişmez mi sağolsun oda mısırunlu pırasalı bir börek, yengemde poğaça yapıcak böylelikle bana yapıcak bir kek, salata ve tatlı kalıyor ki daha işim var demektir buda... evimin temizliğinide nerdeyse bitirdim zaten yeni temizlik yapmıştım ama evde küçük bir canalal olunca üsten bidaha geçmek gerekiyor işte.... haftasonunu iple çekiyorummm umarım aç gelir herkes yoksa bi sene aliyle beraber yeriz bunları... az daha unutuyordumm masamıda açık büfe şeklinde hazırlıyacağımm sadece çay servisi mutfaktan olucak buda işimi biraz kolaylaştırıcak tabi.... hadi bana kolay gelsin........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...