25 Aralık 2011 Pazar

merveninn hediyeleri :)

 Merve çoooooookkk teşekkürederimmm  diyerek başlıyorummm.. hediye deyince gözümün içi parlar benimde herkes gibi... mervecimde evime ilkkez geliyordu ve beni hediyelere boğdu. bu mükemmel paketin içinden çıktı frambuazlı güzellikler :)

 işte bunlar  çıktı bu güzel sepetin içinden :)

  ikinci hediyemde nar kokulu sabunum.. üzerindeki yazıya bayıldım.. bin yıllardır bolluğun, bereketin ve mutluluğun sembolü nar.. artık benim evimde :) devamındada her istediğinizin gerçekleştiği, ışıltılı,şanslı ve bolluk dolu bir yıl olması dileğiyle diyordu..  amin diyorum.. inşallah hepimiz için böyle bir yıl olur...
    vee sadece beni değil tüm misafirleri mutlu eden truffle.. mervecim şuan dün gece ellerinden zor kurtardıklarımı afiyetle yiyorummm.. tekrardan çok çok çok teşekkürederimm. allah gönlünün bolluğu gibi bolluk içinde sağlıklı, mutlu bir hayat nasib etsin inşallah canım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...