25 Aralık 2011 Pazar

kübra neler yaptı

merhaba dün yoğunluktan paylaşamadım kurabiyelerimi, en sevdiğim bölümü glazür çikolatayla süslenmesi bu şekilde folyoyu seriyorummm saçıyorumm üzerine kurabiyeninn çikolatayı. donduktan sonrada kurabiyeleri tabağına koyuyorum ve folyada kalan çikolatalar yenmek üzere beni bekliyor....
 bu kez kalpli ve yıldızlı kalıplarla yaptım değişiklik olsun diyeee... glazürle süslenince çok hoş oldu, bundan sonra hep kalıpla yapmayı düşünüyorumm :)

 ve makar salatam yaptığımda çok gözüktü gözüme ama hemen hemen herkes ikinci tabağı isteyince hepsi bitti...

üzerlerinede kırmızı biber turşusundan gül yapmaya çalıştım... kimi benzedi kimi benzemedi ama çok tabak vardı fark edilmediğini umuyorummm:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...