12 Ocak 2012 Perşembe

anne kız dayanışması

canımm annem güzell annemmm  ( zeynep bana öyle diyorr son günlerde bende ondan çalıp anneme söylüyorumm) bugün annemde misafir var dün akşam haber vermişler 15 kişi falan olucaz. benim buzluğa  ani misafirler için yapıp koyduğum kurabiyeleerimm vardı birde salata yaptımmm sabahın altısında, anneminde buzlukta böreği ve poğçası varmış huriye yengemde tatlı yapıcak... böylelikle son dakikadada haberimiz olsada iyi bir çay saati hazırlamışş olacağızzz anne kız dayanışması diye buna derim işteeeee :))) bide yenge :)
bu kurabiyeye takmış durumdayımm ama artık yapmamaya karar verdimmm çok yaptım bu ara.. ayyy zeynepte bana böyle yardımm edicek miiii ? canımm kızımm bu postuu birgün okursan  bakkk  ne kadar yardımm ediyorumm anneme sende bana et olur mu?
geliyorumm salatama 1 paket makarna, taze soğan, saltalık, havuç, mısır, kırmızı biber ve dereotundan oluşuyoo.. misafirlerin gelmesine yakın mayonez ve yoğurdunuda atıcamm hazır olucak inşallah.. hadi bana kolay gelsinnn sizlerede hayırlı günlerrrr olsunn inşallahhhhhhhh:)))

6 yorum:

  1. Ne guzeeeel :))))))))
    Masallah.
    bence kurabiyelerinden vazgecmeee, sana ozel bisey olsun, herkes seni bu kurabiyelerle ansin :)

    YanıtlaSil
  2. aaa süper fikirrr kurabiye kübra :)))

    YanıtlaSil
  3. kurabiyeler nefis duruyorrrrrrr, aksam aksam olsa simdi yenmezmiydi:D
    diyetteyim birde:P

    Sevgilerimlee
    Kiymet
    http://kucukseylerr.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. kıymetçimm çok uzaklardasınn yoksa gel yiyelimm diyecektimmm...
    diyet mi oda ne ye ya boşverr :)

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Gel ablacım hemen yapalım ne istersennnn :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...