3 Ocak 2012 Salı

söz hazırlıkları..

14 ocakta halamınoğlunun sözü var bizlerde hazırlanmaya başladık şimdiden çok kalabalık bir aileyiz doğal olarakta sözümüz baya bir kalabalık olucak... benden sonra ilkkez aile içinde düğün olucak çok heycanlıyızzz:) söz bohçamızı birkaçgün içinde paylaşıcam sizlerle.. kıyafetim lacivertle mor arasında bir renk çok zorlandım ayakkabı seçiminde bu ayakkabıları daha önce görmüştümm ama bir türlü cesaret edemedim çok mu bağırır elbisenin altında diye :) normalde siyah hariç her renk ayakkabım vardır pembeler, morlar, fıstık yeşili,turuncu bi sarı eksikti buyrun oda geldi...
ayakkabıları almaya gittiğimizde, ali sarı rengi duyunca yıkıldı bide topuğu görünce başladı.. bence bunlar olmadı, çok yüksek değil mi? senin bel fıtığın var hatırlatayımm diyerek başladı ama kıyamadı bana aldı:) sağolllll canımm....
çantayla şalımı uydurabileceğimi bile zannetmiyordumm.. tanemciğimle ayaklarımıza karasular indi ama buldukk.. o kadar gezdik, o kadar gezdik ki kendimi bilmez bir şekilde eve döndümm güzel olmuş ama dimi?

4 yorum:

  1. Sari eeeen sevdigim renk, ben kisaca bayildiiiim :)
    Topluklu giyemem ben ama giyenlere bayilirim. Cok merak ettim vallahi elbiseni, ve uzerinde gormeyi. Kolay gelsin diliyorum birde ..

    YanıtlaSil
  2. sağol canım. elbisemide paylaşıcam yakında o terzide tadilatlık bir durumu vardıda.. bende topuklu hastasıyımm bel fıtığım var ama yinede arada giyiyorum..

    YanıtlaSil
  3. renkler süper:)kombini merakla bekliyorum:)bu ayakkabiyi bugün ikinci görüsüm yanliz,güzel gül de almis aynisindan;-)birde onun blogunda gördüm bugün:)
    sevgiler canim:)

    YanıtlaSil
  4. meşhur bir ayakkabı almışımmm ozaman haberim yokmuş demek :) kombin en 14 ocakta inşallahh :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...