8 Ocak 2012 Pazar

dondurmalı irmik helvası

çok yoğun bir hafta sonu geçirdimmmm. aslında sızmak üzereyim ama burdanda kopamadım paylaşmam lazımm helvamı :) eşim çok sever irmik helvası cumartesi gecesi saat 11:30 helva yapmaya başladımm olur arada bana öyle illa yemem lazımm saatin önemi yokk hemen kalkıp yaparımmm... alininde haberi yok sesleniyorumm mutfaktan dondurma alırmısın
bu saatte mi ?
evet
yanıma geldi helvayı görünce hiçbirşey söylemedi gitti almaya.  adam demiştir bizim ki coşmuş ben hemen gidip alayımmm  allahtanda bulmuşşşş... o gelene kadar helvada hazırdı... bekleyemedimm zaten içine dondurmayı koyup çikolata sosuylada  süsledim aliye dedimm çek seninkinin resmini benim bekleyecek ve resimleyecek sabrımmm yokkk. bir güzel afiyetle yedimmm.. dondurmayla yemediyseniz tavsiye edebilirimm süper bişeyyy oluyoooo :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...