20 Ocak 2012 Cuma

tüylülerrrrr

merhabalar birkaç gündürrr altta gördüğünüzz tüylüleri almamak için kendimi zor tuttumm, zor tuttumm dün akşam bi baktımm tutamamışımmm... aliyle beraber gittik alışveriş merkezineee dolanırkenn bi baktımm elinde zara torbasıyla didemm geliyoooo karşılaşınca bi heycan, bi sarılama sanki yıllardır görüşmemişiz gibi bir halimiz var çok komikti ya... tabi alışverişe beraber devam ettikk ( aliye yazık oldu peşimizde....
geliyorumm benimm tüylülere aliye gösterdimm adam şok oldu, eminmisinn eminmisinn falan diyooo...
(didem normalde hep aliden yana olurr ama oda tüylüye hasta oldu
aliye dediki kusura bakma senin yanında olamıcammm çok süper bunlar dedi..
ali yıkıldı.. paket yapılırken satıcıyaa başka alan var mı dedi yaaa
harcadı beni iki saniyede...
torbalarımızla pozumuzu verdikkkkk :)
buyrunnn tüylülerrrr......
gece tarığın kafede ısındıkkk... çaylar kahvelerrr..
gece dönüncede didemiminn evine gittikkkk çok ferah ve güzeldiiiii... şuan ki hallerrini çektimmm
yenilendikten sonraki halleriyle yayınlıcammmm
neredennn nereyeeeee diyeceğimiz bir değişimm olucak diye düşünüyorumm....
ayıcık ayağıı oldunn dedilerrrrrr bana :)))
bavulumu sonunda kapatmayı başardımmm...
hayırlı gecelerrrrrrr.....

4 yorum:

  1. valla bu seferlik sattım canım Ali'yi ama napiiiim botlar süper! :)

    YanıtlaSil
  2. ceza verdi bana canım 45 dakika! :)

    YanıtlaSil
  3. iii kurtardınn o kadarla canımm

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...