6 Ocak 2012 Cuma

söz bohçamız

merhaba birgün post yapmadım çok büyük bir boşluk oldu bende :) nede çok alışmışımm. bohçamız bohçamız diye anlattım durdumm... ve işte gelinimize gidecek bohçamız içinde kumaş, ayakkabı , çanta , parfüm var buyrun efendimmm cansumuzun söz bohçası :))) yanındakide çikolatası...
 söz yüzüklerimizz.. modeli çok güzel ve kibar tam gözükmemiş ama çok şahaneler...
 parfümü bile süsledik arnavutuz her tüürlü belli etmemiz lazımm dimi :)
 gelinimiziii çok aradık, çok bekledikkkkk sonunda geldiiiii hoşgeldiii.  tüm güleryüzlülüğüyle neşe kattı ailemize 14 ocak gelsinnn artıkkkkkkk cansuu ben bekleyemiyorum siz nasıl bekliyorsunuz yaa:)

5 yorum:

  1. Allah mesut etsin..hepside cok güzel..sen her anini paylaski,benimde erkek kuzenim var nisanlanicak ilerde,bana fikir olsun:))öptümmm

    YanıtlaSil
  2. tamam inşallah paylaşırımm.. sen böyle söyleyince aklıma birşey geldi ben geçmişte yapılan sözlerimizin nişanlarımızında bulabildiğim resimlerini koyayım buraya böyle fikir olur herkese önce benim kini bulmaya çalışayımmm inşallahhhh....

    YanıtlaSil
  3. Offf cok gosterisli, harika birsey bunlaaar. Bayildim gittiii :)

    YanıtlaSil
  4. süper olur;-)bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  5. Kız tarfıda begenir inşallah:-) aysecim... Yakında gelicek zelis çok geziyorum halama gidemedim birtürlü:-)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...