30 Ocak 2012 Pazartesi

Kübra Ali

 bey sabah işe giderken çektiydimm :)
evlilik yıldönümümüz yaklaşıyor 4 biticek işte dün akşam aliye diyorumm ki yaşlandık galiba biz bak dört bitiyor..
ali: bana hiç öyle gelmiyo niye yaşlanalım evlendik kuzumuz oldu o kadar ( cevaba bak ya )
ben aslında evlilik yıldönümünü unutma demek istiyorummda çaktırmıyorumm yaşlandık falan diyipp ardada yıldönümünü hatırlatıyorum kendi çapımda :)
bizimkide anladı galiba sebebini hiç aldırmadı bana .... beklemekteyimm bakalımm gel 17 şubat gel
nedir buı kadınların romantik durumlarıı yaaa kendi kendime halime gülüyorumm bir hediye sever olarakkk bekleyemiyorumm şubatıı kimsevmez ki hediyeyi diceksiniz ama benim ki vahimm durumda geçen akşam ilknura ev hediyesi getirmişler kız hediyeleri açıyooo ben dayanamıyorumm dur şunuda ben açayımm deyip araya giriyorummm ve açıyorummm ...   kötü durumdayımmm :)
beyy dün gece anlamadıysan ne demek istediğimi burdannn anlıcaksınn artıkk :)
bu blog işini gittikçe daha çok sevmeye başladımm :)

4 yorum:

  1. :D Bence vardir bir planlar caktirilmiyordur belki...
    Yazini okurken ayni kendi durumlarim aklima geldi cok güldüm, bende cok hatirlatirim günler yaklasirken :D Vee o özel günler stresli olurum nezaman verecek birsey diye :D
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. yok yok yapmaz benimki plan ben yaparımm plancı benim bizim evde... ( bide yaparmış utandırırmış beni....
    ben çok keyifli oluyorumm genelde hediyemide kendimm seçiyorumm eşimm çok zorlanıyor ama bu sene öyle yapmıcammmm inşallah... biz kadınlar yokmuyuz çok fenayız çok....

    YanıtlaSil
  3. maşallah canım Allah bir ömür sağlıklı, mutlu yıllar nasip etsin sizee tabi bi de çoluklu çocukluuu =)
    biz de diyebilecek miyiz acaba şu kadar yıl oldu diye.. ah mayıs ahh gel artık geeellll :):))

    YanıtlaSil
  4. ahh kardeşimmm ahhhh dersinn dersinn nasıl geçiyooo hiç anlamıyosunnn gel mayıs gelllllllll

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...