29 Ocak 2012 Pazar

karlar düşerrr

cuma günü çok kar yağdı malumunuz mahallemiz küçük kızllarıda benle kar topu oynamak istiyorlarmışş bana faceten  lütfen gel falan deyip durdular bende zaten hazırımm kızlarında ısrarıyla annemlerde küme sokakta buldumm kendimii ben akşam gittiğimm içinn kar yağmıyordu kızlar sokağı kaydırmışlarrr birgüzell kaydılar ( bel fıtığı var  diye ben öylece baktımmm kayanlara :) aliyle zeynebi annemde bırakıp çıktımm o kadar soğuktu ki neşeyle benden başka kimse cesaret edemedi çıkmaya biz öyle mahallenin küçük kızlarıyla koştur koştur kar topu oynadık ve yaşlandığımızı anladık :) alttaki ufaklıkta beren su kuzusu...
 buyrun size kar topu yaptımmmmm :) biraz biçimsiz olmuşş ama idare edinn dostlar..
 kar olurda sahlep boza olmaz mı eve dönerken ailecek keyif yaptık zeynebede külah aldıkk :) bu arada benim sahlep dondurmalı bi güzeldi bi güzeldi olsada içsekkk şimdi :) bu karlarınn devamınını diliyorum.

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...